Tuesday 2 July 2013

PENGALAMAN MEMASUKI PERTANDIGAN MERLUKIS BUNGA



           
                   



Saya hendak menceritakan tetang pengalaman saya memasuki pertandigan melukis bunga.
pada satu hari saya sekeluarga hendak pergi ke MYDIN untuk membeli barang keperluan.
ibu dan ayah saya pergi membeli coklat kegemaran saya . sementara itu saya pergi ke pemeran buku 
di ruanglega MYDIN. ibu dan ayah saya sudah membeli coklat dan mereka pergi ke pameran buku itu.
saya sekeluarga hendak pulag dari MYDIN. saya melihat jam tangan saya sudah pukul 12.00 tengah hari
sudah tiba waktu makan tengah hari saya sekeluarga pun pergi menjamu selera dahulu. di restorang yang berdekatan dengan MYDIN . saya melihat ada pertunjukan di atas pentas MYDIN. setelah menjamu
selera. ibu saya bertanya kepada sesetengah orang . ibu saya bertanya ada pertandigankah di sini .
orang itu pun menjawap ya ada pentandigan merlukis bunga di sini . lalu ibu saya datang kepada saya 
ibu saya bertanya kepada saya. shafiqah kamu hendak memasiki pertandigan merlukis bunga.saya pun menjawap ya ibu saya hendak memasuki pertandigan tesebut. lalu ibu saya memasukan saya dalam pertandigan merlukis bunga itu . saya merlukis dengan bersunguh-sunguh. akhir sekali saya telah mendapat 
tempat ke 2 dalam pertandigan merlukis bunga.sekian terima kasih....




No comments:

Post a Comment