Monday 15 July 2013

PENGALAMANKU PERGI KE PULAU PERHENTIAN

pengalaman saya pergi ke pulau perhentian di terengganu.  saya sangat gembira kerana saya dapat menceritakan pengalaman saya. saya sekeluarga dan (KELAB KEBAJIKAN &SIOSIAL TUN TEJA MALYASIA )telah menaiki sebuah  bas untuk pergi ke terengganu . perjalanan kami semua sangat panjang kami bertolak pada jam 8.30 pm dan kami sampai ke destinasi kami pada jam 9.30 am. kami semua sampai di jeti. kami menaiki kapal untuk sampai ke pulau perhentian .di pulau perhentian air laut sangat jernih dan boleh melihat ikan. kami semua menyewa sebuah rizot. di pulau perhentian banyak pemandagan yang indah.kami semua telah mencuba snokeling dan kami dapati beribu -ribu ikan yang sangat cantik seperti ika nemo dan sebagainya. kami kemudian memasuki acara di sana. akhir sekali kami semua pulang dengan menaiki bas yang sama. sekian terima kasih....



No comments:

Post a Comment